Koniec z uciążliwościami przy płaceniu rachunków i odczytach liczników dla klientów REMONDIS Aqua Trzemeszno. Wszystko za sprawą nowoczesnej i funkcjonalnej platformy “e-usług”, która ma nie tylko usprawnić kontakt z klientami, a swoim zasięgiem obejmie około 4 500 osób, ale także pozwoli zaoszczędzić około 35 kilogramów papieru miesięcznie!
Wystarczy wejść na stronę www.remondistrzemeszno.pl i przejść do zakładki “E-USŁUGI”. Pierwszy krok to obowiązkowa rejestracja i odtąd można w pełni korzystać z wszystkich dostępnych funkcji. Co najważniejsze – bez wychodzenia z domu można teraz pobrać i zapłacić fakturę oraz zgłosić odczyt licznika. Każdy użytkownik ma też pełną informację o swoim koncie i ostatnich płatnościach. Za pomocą tego systemu można także zgłosić awarię lub wybrać preferowaną formę kontaktu (e-mail lub sms). Użytkownicy dowiedzą się również o ofercie spółki. W zakładce “LICZNIKI” można na bieżąco sprawdzać stan wodomierzy. Gotowe formularze i dokumenty do wypełnienia dostępne są zakładce “WZORY”.
Projekt “Nowocześnie i cyfrowo – e-usługi dla społeczeństwa w wielkopolskich Zakładach Komunalnych (…)” o wartości 4,3 mln zł jest dofinansowany ze środków europejskich (3.2 mln zł). Inwestorem projektu jest REMONDIS Aqua Trzemeszno Sp. z o.o. wraz z parterami: Zakładem Usług Komunalnych w Rakoniewicach Sp. z o.o. oraz gminą Gołuchów. Część projektu dotycząca gminy Trzemeszno ma wartość: 1 635 025,48 zł, w tym dofinasowanie z funduszy europejskich: 1 129 895,66 zł.
- Staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom naszych klientów. Mam nadzieję, że uciążliwości związane z dokonywaniem płatności oraz poświeceniem czasu i poniesieniem kosztów dojazdu do siedziby spółki odejdą w zapomnienie – mówi Adam Musiała - wiceprezes zarządu REMONDIS Aqua Trzemeszno.
Projekt przewiduje ambitne rozwiązania techniczne, tak by zapewnić: maksymalny komfort użytkowania, optymalną wydajność, bezpieczeństwo danych, pełną integrację pomiędzy platformami (oraz w ramach system ePuap) oraz doposażenie sprzętowe (m.in.: serwerownię, system telemetrii, wewnętrzną wymianę danych). Dostępność treści internetowych jest zgodna, a nawet przewyższająca standard WCAG 2.1.